[sklug] Cinnost SkLUG-u (projekty)

Radovan Semancik semancik na bgs.sk
Středa Říjen 4 12:51:18 CEST 2000

Jan Astalos wrote:

> A musia tie projekty byt "v ramci SKLUGu" ? Osobne by som uvital, keby
> v zozname projektov bola aj sekcia "Osobne projekty clenov SKLUGu",
> kde by mohli vsetci, ktori robia nieco co by mohlo byt uzitocne ostatnym,
> poslat linky. Niekedy drobna utilita moze usetrit kopec casu (a nielen
> zaciatocnikovi). Takto by mohla aj SR mat prehlad co clenovia robia a
> pripadne zobrat niektore perspektivne/potrebne projekty pod patronat
> (co mi pripada prijatelnejsie ako keby mala SR tie projekty vymyslat).

Prave na toto sa chysta ten sourceforge, co pripravuju chalani z HQ. Mal
by to byt system na publikaciu projektov. V podstate ktokolvek si tam
moze pridat projekt.
(porzi http://www.sourceforge.net/)

Za spravu projektov v SR SkLUGu som mal byt povodne zodpovedny ja. Ale
bohuzial som za to viac nezodpovedny ako zodpovedny. Ludia normalne
musia z niecoho zit a v praci chcu aby som za ten plat co mi davaju aj
nieco robil. A to 'nieco' mi v poslednom case berie vsetok volny cas. A
situacia sa v nejblizsom case rozhodne nezlepsi. Takze budem rad ked mi
s tym pomozete.

Ak sa najde niekto, kto bude mat cas sa o to starat a preberie to za mna
budem velmi, velmi rad. Netreba ani vela skusenosti, ale hlavne vela
casu. Najde sa niekto?

--
                            Ing. Radovan Semancik (semancik na bgs.sk)
                         System Engineer, Business Global Systems a.s.