[sklug] ako dalej SkLUG ? (bolo: Re: Prednaska "Linux v praxi" v KE)

Juraj Bednar bednar na rak.isternet.sk
Sobota Říjen 7 12:49:21 CEST 2000

Ahoj,

> nemozem sa moc zapojit do tejto diskusie, ale dost ma to zaujima.
> som novym uzivatelom linuxu, a bavi ma to. zial, v praci nemam pristup k
> internetu, ani k mailu, tak iba z domu.
> neviem, ci by som mohol nejako pomoct, ale aspon prepisovat dake texty,
> kedze zatial v praci volny cas mam, pripadne aj ine cinnosti.
> mohol by mi niekto povedat, co by bolo treba spravit???

Ak vies po anglicky, bolo by uplne uzasne, keby si pomohol s prekladmi.
Momentalne prekladame KDE 2.0, zisla by sa prelozit nejaka dokumentacia.
Ak mas trosku casu, ako hovoris, mohol by si sa zapojit do tohto prekladu.

Zhanam aj niekoho, kto by menezoval preklad dokumentacia, pretoze ja mam
dost uz s prekladom aplikacii a myslim, ze aspon nejake casti dokumentacie
by bolo fajn prelozit (hlavne uvod pre novych uzivatelov apod.).

      Krasny den,
           Juraj.