[sklug] [uzak na ba.telecom.sk: banner pre LinuxWeekend vo Zvolene]

Juraj Bednar bednar na rak.isternet.sk
Sobota Říjen 21 15:15:47 CEST 2000

Zdravicko,

   Martin Uzak poslal banner, rozdistribuujte to. Ak sa nemylim, ma byt
linka na http://www.sklug.sk/~www/. Skusim postnut na penguina. Oh, a este
jedna vec. Prave som bol v Polsku kupovat nejake veci na stuzkovu a co nevidim:
kravata s penguinmi :))))))). Nekupil som, ale ak budete mat niekto cestu do
Noweho Targu, tak tam take urcite zozeniete. Hlavne ak chcete prednasat o
Linuxe ;).

        Juraj.

----- Forwarded message from Martin Uzak <uzak na ba.telecom.sk> -----

Date: Sat, 21 Oct 2000 14:09:16 +0200
From: Martin Uzak <uzak na ba.telecom.sk>
To: bednar na rak.isternet.sk
Subject: banner pre LinuxWeekend vo Zvolene

Ahojky,

prave som si pred obedom v skole precital, ze ti treba nejaky banner pre sklug weekend vo Zvolene. Tak nieco som vypotil. Ak chces na tom bannere nejake zmeny (velkost, farby, pismo ...), tak napis.

			S pozdravom,
			   Martin.
--
http://uzak.miesto.sk (under construction)
uzak na ba.telecom.sk, martin.uzak na bhak-nd.asn-bgld.ac.at