[sklug] projekt HROCH + vizia

Robert Dobozy robo na idata.sk
Úterý Říjen 24 16:27:14 CEST 2000

On Tue, 24 Oct 2000, Marek Grac wrote:

Cauko,

1. Ak si (aspon formalne) ochotny dat tento projekt pod hlavicku SkLUGu,
tak si myslim, ze po najblizsih HW upgradoch by nebol problem cely tento
sajt dat na SkLUGacky server. Co ty na to Tibor ? Tym by sa vyriesili
problemy s dostupnostou a konektivitou.

2. Co sa tyka vytlacenia zbierky. Papierovo to moze (teoreticky) SkLUG
zastresit. Treba len niekoho, kto sa to mu povenuje a vybeha veci (napr.
vybavenie tlaciarne a pod).
To je tak hadam vsetko.

					Robo

> 	ako iste uz mnohy z Vas vedie vytvoril som si HROCHa
> (http://hroch.zero.sk), na ktorom sa objavuju preklady dokumentacie
[snip]
> 	ak by niekto z vas chcel pomoct, ci uz napadmi, linkami na
> 	zaujimave dokumenty, alebo radou (napr. ako s anketami, alebo
> 	diskusiami pod ciarou (co by som rad)) nech sa mi ozve.
>
> Vizia premiestnenia HROCHa sa uz crta (vlastne uz pada len na mne), cim sa
> HROCH zrychli (ono 64 kbps/ ~200-300 uzivatelov je dost). Premiestnenie
> bude akonahle bude HROCH vyzerat aspon ciastocne tak, ako by som chcel.
> [...]

*       INTERDATA SLOVAKIA      *    Phone: +421 7 443 73 710,443 73 714 *
*	Resetkova 3             *    Fax:   +421 7 44373 053             *
*831 03 Bratislava              *    E-mail: robo na idata.sk               *
*	Slovak Republic         *    http://www.idata.sk                 *