[sklug] projekt HROCH + vizia

Marek Grac xgrac na informatics.muni.cz
Středa Říjen 25 11:00:37 CEST 2000

   Nazdar
> Cauko,
>
> 1. Ak si (aspon formalne) ochotny dat tento projekt pod hlavicku SkLUGu,
> tak si myslim, ze po najblizsih HW upgradoch by nebol problem cely tento
> sajt dat na SkLUGacky server. Co ty na to Tibor ? Tym by sa vyriesili
> problemy s dostupnostou a konektivitou.
	S Tiborom som uz o tom mailoval (myslim, ze dost) a tento problem
je vyrieseny. Nie je ziadny problem v tom dat to pod hlavicku SkLUGu, ale
urobim to az ked sa to HROCH troxu ustabilizuje (uz sa na tom pracuje).

> 2. Co sa tyka vytlacenia zbierky. Papierovo to moze (teoreticky) SkLUG
> zastresit. Treba len niekoho, kto sa to mu povenuje a vybeha veci (napr.
> vybavenie tlaciarne a pod).
> To je tak hadam vsetko.
	To vsetko dokazem vybehat, len by som sa potom potreboval poradit
s niekym, kto uz nieco podobne robil. V podstate uz mam pokrytu ekonomicku
stranku veci (papierovo); nasiel som niekoho kto je ochotny spravit
korektury; uz mi ostava len vytvorit dostatok materialu :) a prejst na
docBook.

					Marx