[sklug] KDE 2.0 preklad - SURNE!

Juraj Bednar bednar na rak.isternet.sk
Sobota Září 9 12:11:32 CEST 2000

Zdravim,

  asi do dvoch tyzdnov treba dokoncit a doplnit preklad KDE 2.0,
pripadne aj chvilu potom sa da este nieco vyriesit. Inac sa slovensky
preklad do KDE 2.0 nedostane. Zaroven potrebujeme testerov prekladu,
ktori to fyzicky vyskusaju s najnovsimi beta verziami. Preto surne
hladam ludi, ktori by to pomohli prelozit. Ja mam teraz asi najnabitejsie
dva tyzdne, ake som mal za posledneho pol roka, ze fakt neviem, kedy mi
hlava stoji a dufam, ze budem stihat aspon commitovat pracu do KDE CVS
stromu.

  Zaroven o dva tyzdne pred releasom KDE 2.0 mame stretnutie koordinatorov
prekladu KDE, takze ak mate kadejake fakticke/teoreticke otazky ohladne
slovenciny v KDE, ktore by som mal prediskutovat s vyvojarmi KDE, mozete
mi napisat sukromnym mejlom (ak nieco v dvojke KDE je prelozene zle, mozete
rovno poslat patch na .po subor, myslim fakticko-teoreticke otazky). Slovensku
klavesnicu budeme riesit (zaroven sa snazim komunikovat s tvorcami XFree
znova -> dufam, ze sa vsetko podari).

   Prosim, kto mozete prelozit aspon malu aplikaciu, mate aspon 15 minut casu
a niekde (hoci aj na windowse) funkcnu slovensku klavesnicu, pomozte.
Aktualny navod na preklad je na http://ski18n.linux.sk/kdepreklad.html
(aj ti, ktori ste tento subor predtym citali, prave idem pridat par informacii,
tak si to pozrite). Ak sa rozhodnete, ze pomozete, kontaktujte ma sukromne,
poslem vam nejaku aplikaciu. Nezabudnite vzdy napisat, v akom kodovani chcete
subory dostat (najpraktickejsi je pre mna utf-8, prekladat
mozete aj v iso-8859-2 a windows-1250, len to treba napisat pri ziadani si
suborov a pri posielani prelozenych verzii). Zaroven -- kto mozete, skontrolujte
si preklad (msgfmt -- vid, navod).

   KDE 2.0 je pecka, pomozte! Myslim, ze minimalne dalsia minor verzia KDE (2.1?)
bude totalne prisposobena pre slovenskeho pouzivatela, ak sa dostane do distribucii,
takze to, co spravite urcite pomoze.

      Krasny den,
         Juraj.