[sklug] trcka

Valašťan Štefan stefan.valastan na scp.sk
Čtvrtek Duben 12 14:20:30 CEST 2001

No ja by som navrhoval nieco take ake mali niektory na poslednom linux
veekende t.j. vzadu velky obrazok tuxa vpredu vpravo hore znak sklugu a
vstrede napis penguin power, ale kedze neviem kreslickovat tak ziadny navrh
obrazovy navrh poslat neviem.
Inac si myslim ze skor ako posielat navrhy na mail by bolo lepsie keby sa tu
okolo toho rozprudila diskusia.
Myslim ze by s toho skor nieco bolo.

Steve