[sklug] trcka

Čtvrtek Duben 12 15:48:15 CEST 2001

Dňa 12. Apr 2001 o 11:18, Katarina Stanovska napísal(a):

> kedze za chvilu je deadline na ukoncenie vyberoveho konania /15.4./ na
> navrhy na tricka su iba dva: polonaha bablka stucniakom a potom tucniak s
> polonahou babulkou, popytala by som Vas ak chcete mat tie tricka, aby ste
> kusok zapojili svoj rozum a skusili spravit este zopar napadou, lebo s tym
> co mam sa neda nic robit.

bohuzial, snazim sa uz aspon dva tyzdne hladat, kam sa stratil projekt LIMP
(Linux Image Montage Project), ale ako niekde na stranke bolo napisane, killol
ho asi Y2K :) vysledok toho projektu bol skvely, kto ste to videli asi viete o
com hovorim, ak by teda niekto mal odlozeny daky obrazok z tohto projektu, bol
by to imho velmi dobry kandidat..

co sa tyka klasickych odkazov, tak ponukam toto:
http://gnuart.onshore.com/gnu_linux_art.html (aj EPS format)
vseobecnejsie: http://www.gnu.org/graphics/graphics.html
najkrajsi sa mi zda:
http://www.gnu.org/graphics/gnu-and-penguin-color-1024x946.png