[sklug] trcka

Radovan Semancik semancik na bgs.sk
Čtvrtek Duben 12 16:46:43 CEST 2001

Vala¹»an ©tefan wrote:

> Inac si myslim ze skor ako posielat navrhy na mail by bolo lepsie keby sa tu
> okolo toho rozprudila diskusia.
> Myslim ze by s toho skor nieco bolo.

OK, toto mozno nie je zly napad. Ked sa dohodneme na tom ako to ma
vyzerat, mozno to uz niekto potom nakresli.

Takze, jeden navrh mame (velky tux vzadu, maly v predu + "Penguin
Power").

Ja toho tucniaka nemam vobec v laske, takze by som sa prihovaral radsej
za nieco bez neho. Ale to mi asi neprejde, co? :-)

Co dalsie navrhy?

--
                            Ing. Radovan Semancik (semancik na bgs.sk)
                         Project Manager, Business Global Systems a.s.