[sklug] trcka

Brian Gajdos brian na chem.sk
Pátek Duben 13 14:31:19 CEST 2001

Hi oozy!

> prave naopak, zato by som sa prihovoril aj ja. A rovnako nemam
> ani moc toho lisiaka. Myslim ze celkom by stacil niaky jednoduchy
> napis, z ktoreho je jasne, ze majitel tricka je minimalne linuxovy
> poloboh ;-). (sorry ze spominam zase thinkgeek, ale je tam niekolko
> peknych a jednoduchych triciek, "code poet", "got root?" a pod.,
> prihovaram sa za nieco ako "Perl rules world." :-)) alebo aspon
> klasicke "#!/usr/bin/perl -w")

perl ani za svet, ako perl suvisi s linuxom?

oozy, nic proti, ale nemali byt tie tricka prave pre clenov sklugu
vo forme uzivatelov ?  rozumiem, ze teraz tych 20 clenov, ci kolko
nas vlastne zostalo si moze vecer pri pive podiskutovat o kernel
internals, ale zameranie tohto celeho projektu som pochopil prave
ako navnadu pre perspektivnych clenov, aby sa nimi stali ...

preto by som sa v kazdom pripade prihovaral za nieco ludskejsie,
za nieco, na co pozrie priemerny desktopovy user windowsov
a povie "aha, to je linux !"
tucniak je moc otrepany, ok, aj ked je to zatial jediny symbol,
okrem napisu "linux" na ktory, ked sa kazdy pozrie, tak hned
vie, co vyjadruje ...  ok, preco do toho nejak nezakomponovat
slovensko?  trebars tucniak vo vysokych tatrach :-))

alebo nejake tricko plne log z KDE, Gnome, apache, a podobnych
znamych projektov ...  to tiez viac povie beznemu uzivatelovi ako
vylistovana tretia strana z ipv4.c :-)

ja ta chapem, ze z pohladu geeka mas chut mat tricko, ktore
ocenia dalsi geekovia, ale toto sklug tricko by malo byt podla
mna, ostatni maju mozno iny nazor, zrozumitelne pre beznych
ludi (tak povedzme silnejsich uzivatelov, no) ...

> oz

        bye, Brian