[sklug] trcka

Pavol Feranec pf20170 na decef.elf.stuba.sk
Úterý Duben 17 14:39:15 CEST 2001

Som sice graficky antitalent takze ja asi ziadny navrh tricka neurobim ale
neda mi nevyjadrit sa k dole zmienenemu navrhu. Ten text na zadnej strane
navrhu je podla mna priserne dlhy a neviem si predstavit ako bude
citatelny v reale, natoz po dvoch troch vypratiach v pracke. Tie
informacie su sice dobre pre zaujemcov ale podla mna patria na internetovu
stranku takze na zadnej strane by mohla byt adresa(www.sklug.sk
prip. www.linux.sk). Schvalne kto bude mat tu trpezlivost nehybne stat a
cakat kym si to niekto z jeho chrbata docita?
K prednej strane vyhrady nemam aj ked by som tam osobne umiestnil logo
SKLUGu od Tomasa Porubena (Mumrika).

Palo

P.S. Dufam, ze sa posunie dedlajn a pridu este dalsie navrhy pred
definitivnym odhlasovanim...

   .~.          Pavol Feranec
   /V\          pf20170 na decef.elf.stuba.sk
  // \\
 /(   )\
  ^^-^^
They said I needed win9x or better, so I've installed Linux.