[sklug] trcka

Radovan Semancik semancik na bgs.sk
Úterý Duben 17 14:55:11 CEST 2001

benco wrote:

> moj prispevok do hry :)
>
> http://www.acid.sk/public/front.jpeg - na lavu stranu hrude, velkost
>                                        asi tak 8x4 cm
> http://www.acid.sk/public/back.jpeg - na chrbat, chyba diakritika - ak
>                                       bude treba, dorobim...

Je to skvele, ale ....

Vzdy je nejake "ale" :-)

Je tam prilis vela textu na zadnej strane. Bude to male a necitatelne. A
aj keby to bolo citatelne, tak to nikto citat nebude. Je toho vela.

Ja by som tam nechal len ten boot dump a tucniakov a vsetko ostatne dal
prec.

Ak by tam niekomu vazne chybalo nieco s SkLUGom, tak by som tam kdesi
dal len "www.sklug.sk". Ale ja by som bol radsej za pure-linux tricko a
velmi do toho SkLUG nepliest. To co je na prednej strane uplne staci.

Predok tricka je skvely, len neviem ako to vypali ak to tricko budu
robit matricou z 4 farieb. Mozno by stalo za to nejako skusit
nasimulovat horsie farebne vlastnosti tlace na tricko. Ale neviem ako na
to. Vyzna sa v tom niekto?

--
                            Ing. Radovan Semancik (semancik na bgs.sk)
                         Project Manager, Business Global Systems a.s.