[sklug] trcka

Radovan Semancik semancik na bgs.sk
Úterý Duben 17 15:15:44 CEST 2001

Ondrej Jombik wrote:

>                                         Maxim, 13:28:31
>                                         15. april 2001 (nedela)

>         Je to sice na poslednu chvilu, ale nasiel som nieco, co aj dobre
> vyzera a aj to obsahuje tucniaka (konkretne dvoch :). Aj ked sa to bude
> musiet asi trosku upravit za predpokladu, ze sa Vam to bude pacit...
>
> http://nepto.atomicpile.sk/LinuxTechnology.640x480.jpg

Dobry napad, ale myslim ze sa tam prilis casto strieda cierna a biela
(hlavne pod napisom linux) a tiez tie farebne prechody vobec nemusia na
tricku vypalit tak dobre ako na screene.

Mozno by to bolo super keby napis (Linux, atd.) bol len ako male logo na
prsiach a tucniaci by bolo na zadnej strane tricka na plnu velkost.

Mozes skusit nakreslit aj tento variant, please.

Inak, takto spracovany tucniaci sa mi vcelku pacia :-)

--
                            Ing. Radovan Semancik (semancik na bgs.sk)
                         Project Manager, Business Global Systems a.s.