[sklug] tricko

benco benco na acid.sk
Úterý Duben 17 15:18:06 CEST 2001

ahojte

 na zaciatok asi len tolko - som rad, ze vacsina reakcii
je zatial vcelku kladna a ze sa vam navrh pozdava..takze
dakujem :)

no a teraz k tym pripomienkam:
velkost pisma, resp. mnozstvo textu - aby som pravdu povedal,
do poslednej chvile som nevedel, co dat na chrbat, az potom ma
napadlo, ze by bolo vhodne tam dat nieco na temu co je linux a
co sklug...kedze ma to ale napadlo asi tak hodinu pred dedlajnom,
nebol uz cas nieco vymyslat a preto som poprosil juraja bednara a
on mi poslal ten text, ktory som ja este brutalne zosekal, aby
to tam ako tak voslo...cize ten text nemusi byt definitivny, ani
co sa tyka vyzoru a samozrejme ani obsahu. Ak si ktokolvek trufa
napisat nieco, co bude kvalitnejsie od spominaneho textu.....

dalsia vec je, ze podla mna nema zmysel dohadovat sa o tom, ci to
bude resp. nebude na tricku citatelne..najlepsie by bolo si overit
niekde, kde robia sietotlac ze v akom rozliseni treba mat podklady
a podla toho sa uvidi, co s tym...vravim, nie je problem dat tam
menej toho textu a vacsim fontom...

takze ako mozete vidiet, vsetko je este otvorene, vsetko sa da
zmenit, ale uprimne povedane - s prednou stranou by som uz nerad
nieco robil, ta sa mi zda vcelku ok...

tot vsjo...

benco

[benco]       benco na acid.sk       IRCNet, #sklug
public GnuPG key on http://www.acid.sk/mykey.asc