[sklug] Tricka

Ondrej Jombik nepto na pobox.sk
Čtvrtek Duben 19 00:40:03 CEST 2001

					Maxim, 00:35:10
					19. april 2001 (stvrtok)
Zdraviim...

> Mozes skusit nakreslit aj tento variant, please.

	Vsetko co si napisal je pravda. Ono to bol len navrh.. totiz nemozem
to prerobit aj keby som chcel, pretoze to nie je moj vytvor. Niekde som to
nasiel, ale uz neviem kde.

> Inak, takto spracovany tucniaci sa mi vcelku pacia :-)

	No to aj mne... Btw. ked uz vyberove konanie pre tricka, tak som si
povedal, ze poriadne. :) Trosku som posurfoval po vlastnom homedir-e a
nasiel som predlohy pre tricka UMBC Linux Users Group. Nasurfovat ich mozete
na

http://nepto.atomicpile.sk/shirts

	Toto nema byt navrch, predsa nechceme tricka, ake uz niekto ma. :))
Ma to mat iba informacny ucel/charakter, ze ako to maju ostatni.

	=Nepto=
Ondrej 'Nepto' Jombik, Linux system administrator          whois: OJ812-RIPE