[sklug] otazka

Pondělí Srpen 13 13:52:02 CEST 2001

On Mon, Aug 13, 2001 at 09:49:16AM +0200, Juraj Bednar wrote:
> Linus je drahy a Alan nelozi po prednaskach :).
Ale hej, mal minuly rok okolo oktobra na TU-Wien jednu. Sala natrepana
jaxvina, museli dokonca presunut do vacsej :-)

Ja by som na RMS prisiel, aj som ochotny prispiet na cestu, aj mu robit
spolocnost vo vlaku z viedne do blavy a spat ked prave vtedy nebudem mat pracu
:-)

S pozdravom,

            Secret hacker rule #11: hackers read manuals.