[sklug] otazka

Radovan Semancik semancik na bgs.sk
Úterý Srpen 14 09:21:59 CEST 2001

Oozy wrote:

> caute,

> Hej, ak by sa dal na ten cas presunut lugcon myslim, ze by to bolo vyborne.
> Okrem toho, myslim, ze keby sa to pustilo napr. do konfery @linux.cz prisli by
> ludia aj z ciech.

Nechcem vam kazit iluzie, ale 16.9 je pondelok, takze lugcon na ten
datum urcite nepresunieme. Tak by naozaj nikto neprisiel. Navyse uz je
rezervovana miestnost. Navyse, ak maju prist aj ludia z ciech, bolo by
idelne spravit to stretnutie v BA. Aj koli vzdialenosti. RMS mozno bude
mat pozitok z 6 hodinovej cesty do Kosic, ale asi skor nie :-) A lugcon
tentokrat vychadza na Kosice a tak sa aj pripravuje.

Takze ak chcete, spravte stretnutie v BA. Peniaze by nemali robit
problem, lebo naklady neodhadujem vysoke. Taktiez by myslim nemal byt
problem najst na tu akciu sponzora. Ktorakolvek 'linuxova' firma by
myslim mala zaujem to sponzorovat, a na slovensku uz ich mame dost.
Minimalne vacsina ISP bezi na Linuxe a myslim ze by bol cas pre nich
zacat nieco 'splacat' naspat do komunity :-)

Ale trapi ma ina vec. O com bude RMS hovorit? Ak to budu len Q&A, tak to
myslim bude dost onicom.

--
                            Ing. Radovan Semancik (semancik na bgs.sk)
                         Project Manager, Business Global Systems a.s.