[sklug] lugcon, prednasky

Stanislav Meduna stano na meduna.org
Čtvrtek Srpen 30 19:32:42 CEST 2001

On Thu, Aug 30, 2001 at 08:56:04AM +0200, Jozef Novikmec wrote:

> Nechcem vyvolat flamewar ale pre niektorych (teda aj pre mna) su
> najludskejsie Kosice kedze tu posobim.

Eh, ved hovorim, ze na pre _Bratislavcana_ ludskejsom mieste -
nemam nic proti Kosiciam, vyhodnarom, etc. a je len fer,
pokial lugcon po Slovensku rotuje. Len je proste 5-6 hodin
cesty tam a rovnako naspat za mojim limitom pohodlia.

Ak to niekto pochopil inak, nebolo to umyslom - chcel som len
oznamit, ze so mnou netreba ratat, pokial ide o prednasky,
diskusie a.p.

Pisem to sem a nie sukromne, aby som pripadnu flamewar utal
rovno v zarodku.