[sklug] lugcon, prednasky

Stanislav Meduna stano na meduna.org
Pátek Srpen 31 13:48:48 CEST 2001

Ahojte

> Nedalo by sa z BB, alebo ZV spravit hlavne meso lugcon-ov ?
> Viem ze to nie je stred, ale navrhnite nieco aj Vy.
> PS. som Blavak a rad sa vzdam moznosti byt na lugcone tu v BA
> ak bude iste ze do BB pride viac ludi.

To sice aj ja, ale z hladiska kontaktu s co najviac ludmi
je rotacia urcite lepsia. Zvlast v Bratislave, ale nakoniec
aj inde je spusta studentov, ktori maju do vrecka hlbsie
a skoro urcite by nikam necestovali. Na minulom lugcone
boli dve prakticky plne prednaskove saly, to sa asi inde
nedosiahne.

BTW, ako tak pozeram do databazy SkLUG-u, pokial by sa
stretavali iba riadni clenovia, ktori aj na tento rok
zaplatili clenske, budu stacit dva-tri stoly v nejakej
krcme :-(