[sklug] lugcon, prednasky

Pátek Srpen 31 17:25:25 CEST 2001

Dňa 31. aug 2001 o 06:11, selectp na ba.profinet.sk napísal(a):

> PS. som Blavak a rad sa vzdam moznosti byt na lugcone tu v BA
> ak bude iste ze do BB pride viac ludi.

skúsme sa pozrieť na vec realistickejšie.

aké sú možnosti priestorové v XYZ ? koľko ľudí by to bolo na danom
mieste schopních organizovať? ubytovanie? a tak ďalej a tak ďalej..

nakoniec zistíme, že organizovanie akcie, kde sa už default počíta s
účasťou minimálne 200 ľudí nie je zďaleka tak triviálna vec ako sa zdá a
naozaj to nie je iba o tom, že je niečo geologický stred slovenska a kto
to má kam ďalej a kto bližšie..
na začiatku sa zvolil princíp rotácie a myslím, že to je tak správne.
"skalním" nerobí problém cestovať aj z bratislavy do košíc, ak hej, tak
to je naozaj problém niekde inde, pretože ďalšia akcia bude určite
"onedlho" v bratislave.. dôležité je, že náhodní účastníci to majú aspoň
raz do roka blízko svojho bydliska..

pripomínam, že kolegovia v čechách stretnutia riešia formou
"outsourcingu", keď si objednajú priestory v priestoroch na to určených
a osadenstvo sa im o prípravu (takú tú formálnu) postará (*). takéto
stretnutie ale pre účastníkov znamená podstatne vyššie náklady, na
druhej strane tam naozaj ide ten kto má záujem pričom kapacita priestorov
je vopred jasná. jednoznačne je takýto spôsob z hľadiska organizácie
jednoduchší a ak sa naozaj niečo nestane s ochotou a aktivitou ľudí u nás,
tak je dosť možné že ďalšie stretnutia potom budú prebiehať podobným
spôsobom...
potom budeme čítať maily zase o tom, že je to príliš drahé a že s tým treba
niečo spraviť?

ja osobne viem, že ak bude ešte dáke stretnutie v bratislave, takmer
určite sa nebudem podieľať na jeho organizovaní. (**) pomôcť to áno, ale to
okolo stačilo.. preto veľmi držím palce chlapcom a dievčatám v košiciach nech
sa im to podarí a nestratia chuť. bola by to škoda, lebo imho stretnutie
v košiciach minulý rok bolo jedno z najlepších.

(*) - teda dúfam, že som dobre pochopil ako fungujú stretnutia poriadané
CzLUGom.
(**) - podobne na ďalšej prípadnej akcii "tričká", pretože ja som sa za
tým projektom netrhal...

nechcel som aby záver pôsobil nostalgicky;)

S pozdravom
--
+ Tibor "FuturE" Pittich | Email       : Tibor.Pittich na phuture.sk