[sklug] [ivan.kotucek na tambor.sk: Re: Ziadost]

Stanislav Meduna stano na meduna.org
Pondělí Prosinec 10 19:44:06 CET 2001

Ahojte,

> Takze okrem despamovania databazy (ktore sa ukazalo ako
> nepostacujuce) by este mala byt poznamka o tom ze emaily
> z dotycnej databazy nesmu byt pouzite inde.

Ked to je zase tazke - co je to "pouzite inde"? Mozem napisat
clenovi SkLUG a poziadat ho o radu s open-source problemom?
Mozem to urobit s komercnym problemom? A mozem to s komerciou
urobit, ak ponuknem odmenu? Mozem napisat dvom naraz? A desiatim?
Vsetkym? Kde je hranica?

> Alebo databazu utajit pre neclenov sklugu.

To je asi lepsia myslienka.

Aj ked som inak na spam alergicky a v prvom momente som mu chcel
napisat nieco od pluc, nakoniec som sa rozhodol to ignorovat.

Zrovna toto mi totiz pripadalo vcelku slusne - bolo to k veci,
neinzeroval nejaky pochybny produkt, ale vcelku slusne ziadal
o ucast na konkretnom prieskume za odmenu medzi ludmi, od ktorych
sa da ocakavat, ze v skumanom prostredi velka vacsina z nich posobi.
V podstate akcia, ktora by Linuxu v konecnom dosledku mohla pomoct
a na ktoru sa ine metody komunikacie (na rozdiel od klasickej UCE)
velmi pouzit nedaju.

S tym o uverejneni len tych, ktori si to zelali, ma navyse
pravdu, este sa tam aj explicitne pise, ze "keï chcete niekomu

Nerobil by som z toho aferu.