[sklug] [ivan.kotucek na tambor.sk: Re: Ziadost]

Radovan Semancik semancik na bgs.sk
Úterý Prosinec 11 09:40:03 CET 2001

Stanislav Meduna wrote:

> Zrovna toto mi totiz pripadalo vcelku slusne - bolo to k veci,
> neinzeroval nejaky pochybny produkt, ale vcelku slusne ziadal
> o ucast na konkretnom prieskume za odmenu medzi ludmi, od ktorych
> sa da ocakavat, ze v skumanom prostredi velka vacsina z nich posobi.
> V podstate akcia, ktora by Linuxu v konecnom dosledku mohla pomoct
> a na ktoru sa ine metody komunikacie (na rozdiel od klasickej UCE)
> velmi pouzit nedaju.

Musim v tomto Stana podporit. Zatracovat kazdy pokus o kumunikaciu len z
principu ze 'naplna skutkovu podstatu UCE' je podla mna dost
obmedzenecke.

Ten clovek sa sice mohol (a aj mal) obratit na SR, <sebakritika>ale to
by sa asi vysledku nedockal</sebakritika>.

Navyse, pokladam ten prieskum za uzitocny a ja osobne sa ho dokonca
zucastnim. Konecne sanca rozsirit dobre meno Linuxu. Mali by sme byt
radi, ze sa komercne firmy zaujimaju o Linux.

Mozno by skor bolo zaujimave ziskat aspon malu cast vysledkov prieskumu
pre SkLUG, ako argument v prospech Linuxu.

--
                            Ing. Radovan Semancik (semancik na bgs.sk)
                         Project Manager, Business Global Systems a.s.