[sklug] Hra

Milan WWW Pikula www na terminus.sk
Čtvrtek Prosinec 27 18:14:45 CET 2001

Ahoj,

W>Naprogramoval som jednu logicku hru v C-cku. Vola sa Solitaire (ale nie je to ten pod Windows, ale povodny). Rad by som sa s nou podelil, pripadne vedel vase nazory, ale neviem kde ju "publikovat" ... poradite mi ?

1. hodit na nejaku web-stranku (web-hostingov je kopec, ak by si
nezvladol/nezohnal, myslim ze by to urcite slo aj na sklugovu masinu;
ak si veris, moze byt aj sourceforge.net)

2. vyklikat si konto na www.freshmeat.net a vytvorit tam novy projekt,
freshmeat cita kopec ludi, tkaze ti to nazenie nejakych pouzivatelov

3. pozri sa po konferach logickych hier po svete - kamarat google by
mohol vediet.

a zopar panskych huncutstiev, ktore uz urcite poznas:
- najuniverzalnejsi format na distribuciu je .tar.gz
- rozbalit by sa to malo do vlastneho adresara
- v dnesnej dobe je kazdy zvyknuty spustit ./configure, takze by tam
  taky skript mohol byt; bud vlastny, alebo spraveny pomocou utilitky
  autoconf (a utilitky automake, ktora je tiez sikovna:)

	Milan

--
Milan Pikula, WWW. Finger me for Geek Code.
http://fornax.elf.stuba.sk/~www, www na fornax.elf.stuba.sk