[sklug] Re: Ake clenske?

Pondělí Únor 12 19:04:55 CET 2001

Dňa 12. Feb 2001 o 12:44, Stanislav Meduna napísal(a):

> pozeram tak na http://www.sklug.sk/zoznam.php3 a napada ma:
> funguje spravna rada, ked ani jeden jej clen nema
> zaplatene clenske a tym padom nie je clenom SkLUG-u? :-)

kedze je cerstvo vytvoreny ucet v Tatra banke, dohoda bola taka, ze clenske
zaplatime potom, ked bude spravena moznost platit on-line cez tatra-pay..

> No, ale je fakt, ze podla stanov zanikom clenstva clenstvo
> v spravnej rade zda sa nezanika, takze "pravne" je to
> v poriadku :-) Otazne je, nakolko je to v poriadku inak...

inak je to v poriadku natolko, nakolko piv vystacilo usetrenie na clenskom;)

> P.S.: Nikde na Webe som nenasiel, kto je momentalne
> clenom spravnej rady a reviznej komisie, iba viac-menej
> anonymne mail aliasy. To by tam imho byt malo.

dobra pripomienka... verim ze sa to da doporiadku tak, aby bolo jasne, kto
presne co zastava..

S pozdravom
--
+ Tibor "FuturE" Pittich | Email       : Tibor.Pittich na phuture.sk