[sklug] AW: [sklug] OZNAM: Linuxový víkend 9.-11.3.2001

Radovan Semancik semancik na bgs.sk
Středa Únor 21 17:18:18 CET 2001

Stanislav Meduna wrote:

> Bude nejaky zbornik prednasok?

Papierovo-tlaceny asi nie. Nie je to v nasich (financnych,casovych)
moznostiach. Jedine ze by sa niekto ponukol, zohnal si dost zaujemcou co
by to zaplatili a zorganizoval to.

Kazdopadne vsak budu slajdy pouzite na prednaskach vystavene na webe a
Juro Bednar sa snazi zorganizovat aspon zvukovy zaznam prednasok. Ak je
niekto ochotny doniest videokameru a zaznam potom distribuovat ako mpeg
tak o to lepsie.

> Viem si predstavit, ze vela ludi budu zaujimat oba smery. Napr. casova
> kolizia konfiguracie Apache vratane SSL a.p. v systemovej a s dynamickym
> obsahom Web stranok v aplikacnej casti by bola neprijemna, rovnako
> vseobecne ladene "chutovky" by mozno mali byt pre vsetkych.

Kolizia kontretne tychto dvoch je takmer vylucena :-) ... Aspon v
predbeznom programe. Snazim sa program zostavovat tak, aby pribuzne
prednasky co najmenej kolidovali. Ale aj tak urcite budu. Murphy nespi
:-)

> Pokial niekto ma tipy, bolo by v takom pripade dobre ich sem
> postnut / vystavit na webe - pre typickeho mimobratislavskeho
> ucastnika bude trochu problem zhanat ubytovanie v Blave
> za rozumnu cenu "z nuly"...

Skusali sme intraky (ja konkretne Mladost) ale bezi semester a su nielen
plne ale dokonca preplnene. Takze financne rozumne obytovanie v tomto
smere je nerealne, bihuzial. :-(
Ak by niekto mohol obtelefonovat ubytovne alebo podobne zariadenia a
podelil by sa s vysledkami, bolo by fajn.

--
                            Ing. Radovan Semancik (semancik na bgs.sk)
                         Project Manager, Business Global Systems a.s.