[sklug] Je mozne si od vas objednat distribuciu Linuxu ?

Webdesigner webdesigner na stonline.sk
Středa Leden 3 22:43:57 CET 2001

Zdravim,

chcel som sa vas len opytat, ci je mozne si od vas nejakym sposobom objednat distribuciu Linuxu, konkretne Red Hat 6.2 Cz...

Na strankach www.vltava.cz
je moznost, je to stranka http://www.vltava.cz/knihy/kniha/detail.asp?ID=8072263153
a cele sa to vola "Linux RedHat 6.2 CZ 2xCD-ROM Kompletni distribuce a Instalacni prirucka"
Ide mi o to, ze ked si to od nich poslem na Slovensko, udajne postovne ma bude stat 250,- Sk, co predtym nebolo, lebo to mali zariadene cez iste slovenske vydavatelstvo... Preto by som sa Vas chcel opytat, ci je mozne si prostrednictvom vas mozne objednat spominanu distribuciu, alebo si to budem musiet nakoniec dat poslat od nich priamo ?

Za odpoved vopred dakujem.

Marian M.