[sklug] Ake clenske?

Robert Dobozy robo na idata.sk
Středa Leden 31 13:51:41 CET 2001

On Tue, 30 Jan 2001, Stanislav Meduna wrote:

Ahoj Stano a vsetci sklugaci.

> kedze termin zaplatenia clenskeho je zajtra, mozno
> by nebolo od veci zverejnit vysku clenskeho. Bud som
> slepy, alebo na www.sklug.sk nikde uvedena nie je;

Je, len to nie je asi celkom zrejme.

Vyska clenskeho sa az do najblizsieho VZ nemoze zmenit. Takze zostava tak
ako doteraz. t.j. 250SKK riadny clen a 1000SKK kolektivny.

Musime prerobit tu informaciu o plateni clenskeho aby to bolo jasnejsie.
Tak som to dal aspon do noviniek, aj ked to ziadna novinka nie je :-).

Mimochodom, minuly tyzden nam konecne sprevadzkovali ucet v Tatrabanka,
takze bude mozne platit uz aj rozumnejsim sposobom. Chvilu ale potrva kym
nam zaktivuju vsetky veci, takze oficialny announce este nebol. Az to bude
fungovat tak dam samozrejme vediet.

					Robo