[sklug] ADVOCACY: Tatrabanka

stano na meduna.org stano na meduna.org
Úterý Červenec 3 17:47:00 CEST 2001

Ahojte

  > Preto vsetci Linuxaci, ktori vyuzivate ich
   >sluzby, prihlaste sa prosim do Internet bankingu a napiste im, ze
 vam to
   >poriadne nechodi.

Uhm, vdaka za analyzu problemu. Napisem im, len co budem doma
(momentalne som mimo SR a inet mam len cez GSM).

Mozno by veci prospel aj "oficialny" mail SkLUG.

    >    Ak si poviete, ze si mam patchnut Mozillu

Skusil by som to poslat aj do bugzilly - nech rozhodnu povolanejsi.
 Ked uz,
mala by zahlasit chybu a nie vyprodukovat nezmysel. Akym
sposobom vobec dosla k _dvom_ lomitkam v https://cgi-bin...?

   > Klientsky browser nema opravovat chyby programatorov.

Nebol by som si tak uplne isty - da sa to schovat pod princip
"Be liberal in what you accept, be strict in what you produce".
Keby browsery neopravovali chyby, polovicu stranok by nebolo mozne
precitat - smutne, ale je to tak.