[sklug] Re: Navrh na projekt SKLUGu

Ondrej Jombik nepto na pobox.sk
Sobota Červen 2 16:23:01 CEST 2001

					Maxim, 16:00:04
					02. jun 2001 (sobota)
Zdra-ViM! :)

> nie. lamer nechce VIMko, chce Word-like program, lebo ho pozna/videl
> a je naozaj prijemnejsi na ovladanie (pre zaciatocnikov)

	Tiez si myslim. IMHO clovek, ktory sa chce naucit robit vo ViM-ku
(verim, ze takych bude este dost) tuto knihu nepotrebuje pretoze je
dostatocne schopny najst si zdroje informacii sam.

	Uvedomte si, ze normalni ludia nepisu za den 214 regularnych vyrazov
a ani nekompiluju kernel. Tym chcem povedat, ze urcitee veci je proste
zbytocne do tej knihy davat.

	Snad som to dobre pochopil, ked si myslim, ze by to malo byt nieco v
style tych tradicnych Windows priruciek. Typickym nazvom byva: "Zaciname s
Windows XX", alebo podobne. Mam doma par exponatov. :-) Cize presne to iste,
akurat pre Linux.

	Z doterajsich koncepcii sa teda prihovaram zato vyssienaznaceny
model s tym, aby (pred)posledna kapitola strucne opisovala Linuxovy shell. A
to z dvoch dovodov:

1.) Niekto by si este mohol mysliet, ze Linux nema shell.
2.) Aby z bezneho advanced uzivatela mohol vyrast potencialny geek.

	=Nepto=
Ondrej 'Nepto' Jombik, absolutely QT free                 http://www.gtk.org