[sklug] Reklama na Win

selectp na ba.profinet.sk selectp na ba.profinet.sk
Úterý Květen 15 08:22:44 CEST 2001

"Oci, čo je to softvér ?"
Važená spoločnosť MicroSoft.
To, že ste dostali názov podľa vlastností penisu VáÜho
zakladateľa, Vám nedáva právo, privlastňovať si zásluhy ostatných
opračných systémov ktoré ste vykradli. Za vÜetky spomeniem
MacOS ktorý bol PRVÝM okenným systémom vôbec. Dalej OS2
spoločnosti IBM na ktorom ste sa síce poddielali ale jeho kód
používate dodnes. Po prečítaní VaÜej reklamy som sa rozhodol, že
"Pri kúpe počítača budem požadovať legálny a predinÜtalovaný
LINUX vrátane licencií, ktré mi poskytujú slobodu pri rozhodovaní o
vÜetkom, čo sa týka mojej práce." Slovensko sa nedávno vymanilo
z totality a preto sme na ňu DOSŤ citlivý. A VáÜ prístup nielenže
totalitou zaváňa ale totalitný je. Ste klamári a podvodníci. Ak
používam iný OS ako MS Win. tak som zlodej a mám sa báť
právneho postihu? Nebuďte smieÜny.Doteraz Vás ostatné OS trpeli,
kôli VáÜmu rozÜíreniu, ale teraz, teraz dúfam že Vám vyhlásia
vojnu. Svoje prvenstvo na poli OS ste stratili uvedením Windows 95,
ktrého kvality nesiahajú ostatným OS ani po členky. Povedomie
počítačových užívateľov rastie a s ním klesá aj hodnota VáÜho OS.
Prečo a vlastne eÜte vôbec snažíte? Prečo ste už dávno
nezanikly? Niektorý z VaÜich predných činiteľov vyhlásil, že za
najlepÜie veci sa musí platiť. Ľutujem ho, platiť za sex je úbohé.
NajlepÜie veci sú zadarmo!

Jeden OS vládne vÜem
jeden nám vÜem káže,
jeden vÜechny přivede
do temnoty sváže,
v městě Redmond kde se snoubí hloupost s podvodem.

Based on true story ...
Aahz

Daląí informace o konferenci sklug