[sklug] proti-kampan www.linux.cz

Marian Glatzner glatzner na istrobanka.sk
Čtvrtek Květen 17 14:04:22 CEST 2001

> Ak su nablizku nejaky pravne erudovany ?udia.
> Nie je nahodou veta: "Iba legalny operaeny system Microsoft
> Windows vam dava
> mo?nosti vyu?iva? poeitae v plnom rozsahu pri praci alebo
> hrach, bez rizika z
> pravneho postihu." zavadzajucou a nepravdivou reklamou, a
> teda v rozpore z
> neviem akym kodexom reklamy?

Nie som sice pravnik, ale myslim si, ze prave koli tejto alebo
takejto reklame, zacala konat aj (nejaka) komisia pre reklamu.
A zakazala M$ uverejnovat tuto reklamu. Ale neviem ako to presne
bolo. Bolo by treba si prezriet nejaky archiv sprav. Moze
to byt cca 2 mesiace dozadu.

Marian