[sklug] proti-kampan www.linux.cz

Ing. Leopold Martinka martinka na spsslm.sk
Čtvrtek Květen 17 15:40:07 CEST 2001

Myslite, ze ich to vzrusuje? Napisal som im pekne ostry mail a ich odpoved?
Precitajte si...
"Vazeny pan Martinka,
snazim sa pochopit, preco tolke rozhorcenie. Vnimanie marketingu
akehokolvek,
teda aj spolocnosti Microsoft, je vec velmi subjektivna - osobne reklamu MS
povazujem v porovnani s inymi IT firmami za adekvatnu. Co sa tyka produktov
technologiii - pouzivate dost silne slova - v kazdom pripade mate moznost
volby/vyberu.
A zaverom: od nas Vam nikto nebude vytykat, ze pouzivate Linux alebo
Apple,,,
je to skutocne "vec nazoru a vkusu"."
Tomu sa hovori hrosia koza...
Leos.