[sklug] proti-kampan www.linux.cz

Novikmec Jozef novikmec na intrak.tuke.sk
Čtvrtek Květen 17 20:05:42 CEST 2001

On Thu, 17 May 2001, Marian Glatzner wrote:

> Nie som sice pravnik, ale myslim si, ze prave koli tejto alebo
> takejto reklame, zacala konat aj (nejaka) komisia pre reklamu.
> A zakazala M$ uverejnovat tuto reklamu. Ale neviem ako to presne
> bolo. Bolo by treba si prezriet nejaky archiv sprav. Moze
> to byt cca 2 mesiace dozadu.

Kvoli tomuto v Cechach rozbehli kampan Zdarma a legalne.(vid napriklad
www.linux.cz). V Cechach sa tym aj zaoberala rada pre reklamu ale uzavreli
to tym ze je tato reklama proti nejakemu kodexu ale kedze uz je po
reklamnej kampani uzavreli to.