[sklug] proti-kampan www.linux.cz

Oozy oozy na mail.muni.cz
Čtvrtek Květen 17 22:15:39 CEST 2001

> Nie som sice pravnik, ale myslim si, ze prave koli tejto alebo
> takejto reklame, zacala konat aj (nejaka) komisia pre reklamu.
> A zakazala M$ uverejnovat tuto reklamu. Ale neviem ako to presne
> bolo. Bolo by treba si prezriet nejaky archiv sprav. Moze
> to byt cca 2 mesiace dozadu.

ano ano, v cechach o tom taktiez jednal prednedavnom sud a v podstate (tak ako
to bolo uvedene na spravodajskych serveroch) cele to vysumelo do prazdna. Sud
rozhodol, ze reklama bude stiahnuta, ale v tu dobu uz spolocnost zodpovedna za
jej navrh a sirenie oznamila ukoncenie jej sirenia. :-( takze v podstate ucel,
ktory mala mat, splnila.

oz

--
                         ''~``