[sklug] Navrh na projekt SKLUGu

Juraj Bednar juraj na bednar.sk
Neděle Květen 20 13:39:21 CEST 2001

Ahoj,

> Nemam mmntalne presny prehlad aka je situacia na slovensku, ale viem ze v
> cechach existuju knihy, kt. vyhovuju tomu co spominas. Konretne si spominam na
> jednu utlu knizocku, ktora obsahovala presne vsetko co menujes, cize
> konfiguraciu pomocou KDE utilit a podobne. V kazdom priade to nie je zly napad,
> pokial by sme sa toho ujali dokladne. Spominana kniha boola len taky uvod.

no, tu utlu knizocku som vcera zakupil a povedal som si -- fajn, ale
spravme to poriadne :)). Teda nezakupil som si ju ja, ale zakupil som ju
istej nemenovanej osobke :).

> V suvislosti s tym ma napada, ze niekolko e-bookov zaobreajucich sa pouzivanim
> jednotlivych aplikacii som obcas na webe zazrel, nebolo by teda mozne, pokial
> by to dovolovali licencne podmienky takychto dokumentov, jednoducho vyuzit uz
> existujuce tutorialy? Nieco by sa poprekladalo, aktualizovalo doplnilo etc.
> Nieco by sa napisalo do podlahy. V kazdom pripade by to ulahcilo pracu.

urcite.

> No musim sa priznat, ze mam trochu strach o zaujem. Urcite to sprvu zaujme
> viacero ludi, ale na slovensku mam zlu skusenost s tym ako rychlo cloveku
> vyprcha chut nieco robit z toho marxovho "cisteho altruizmu". Prosim nechytajte
> ma za slovicka, urcite viete so mam na mysli.

bohuzial presne viem, co mas na mysli. :(

> Hm to nieje zly napad, ale nakoniec, nieje nieco podobne uz existujuci projekt
> Mandrake-SK ?

no, lenze oni robia defaultnu mandrake distribuciu, nie? A tam take veci
ako slovensko-anglicky slovnik asi nedostanes, lebo to je proste urcene
pre iny trh. Toto by som chcel vytunovat napr. tak, ze inicializacne
retazce pri pripajani modemom by automaticky obsahovali atx3 (teda
necakat na dialtone) apod, proste usite na mieru Slovakovi a Slovenke,
pricom by sme to mohli stiahnut na jedno CD apod.

> Uznavam, ale tym padom by to chcelo niakeho cloveka, ktory by seriozne stal za
> celym projektom a kopal ludi, keby sa im nechcelo a cele to obhospodaroval, je
> tu niekto taky?

preco mam pocit, ze odpoved poznam ja aj ty este predtym, ako si sa to
spytal. Ak ma niekto prekvapi, tak ma mozno hodi srdcova porazka :)).

    J.