[sklug] Navrh na projekt SKLUGu

Oozy oozy na mail.muni.cz
Neděle Květen 20 14:04:01 CEST 2001

Nazdar,

On Sun, May 20, 2001 at 01:39:21PM +0200, Juraj Bednar wrote:

> urcite.

V tom pripade, dopredu navrhujem, niekoho z ludi, ktori prejavia zaujem,
vyclenit na hromadenie a searchovanie existujucich materialov. Alebo naopak,
kazdy kto bude ma na starosti urcitu utilitu, si bude uz existujuce veci hladat
sam? :-) (Stale ma neopusta zly pocit z toho ako sa to krasne vymysli
naplanuje, ale nebude to mat kto realizovat)

> bohuzial presne viem, co mas na mysli. :(

Tak vsetcia co toto citate, viete co mate robit ;-)).

> no, lenze oni robia defaultnu mandrake distribuciu, nie? A tam take veci
> ako slovensko-anglicky slovnik asi nedostanes, lebo to je proste urcene
> pre iny trh. Toto by som chcel vytunovat napr. tak, ze inicializacne
> retazce pri pripajani modemom by automaticky obsahovali atx3 (teda
> necakat na dialtone) apod, proste usite na mieru Slovakovi a Slovenke,
> pricom by sme to mohli stiahnut na jedno CD apod.

V kazdom pripade by sa dalo z neho vychadzat.

oz

--
                         ''~``
                        ( o o )