[linux] Re: [sklug] Navrh na projekt SKLUGu

Juraj Bednar juraj na bednar.sk
Neděle Květen 20 22:51:05 CEST 2001

Ahoj,

> Juraj, zaujimavy napad. Len rychlo par poznamok...
>
> 1. Radsej malymi krokmi. Ziadna obrovska kniha o vsetkom. Velky projekt
> nebude nikdy dokonceny. Ked sa vyberie za zaklad Mandrake, tak spravit
> knihu o pouzivani default Mandrake prostredia (tusim KDE). Az potom ju
> zacat rozsirovat o ine prostredie (napr. GNOME).

urcite!

> 2. Nie vlastnu distribuciu. Ako sme sa uz niekolkokrat presvedcili ani
> jeden takyto pokus nebol uspesny. Ako uz povedal Fanto, tak tlacit co
> najviac veci do zakladnych distribucii. Co nepojde dat na extra CDcko,
> ktore spusti nejaky pekny instalator a doinstaluje zvysok. Vlozit CD a
> odklepnut "Ano" zvladne kazdy. Nie je hadam problem spravit shellovsky
> skript, ktory zisti na akej distribucii bezi, ci tam je rpmko, alebo nieco
> ine a spusti prislusny instalator. Ak je, tak ja to spravim :-).

ano, mas pravdu. Viazat ludi na konkretnu distribuciu nie je dobry
napad. Ciel je opravit to v iksoch.

> 4. Juraj, navrhujem aby sa len zbytocne nekecalo, aby si spravil 0-ltu
> verziu obsahu. Potom ten obsah mozeme open-contentovo dopracovat a POTOM
> mozme hladat ci mame text k danej casti, ktory staci prelozit a
> aktualizovat, alebo to treba napisat od zaciatku. Ak sa to podari, mozme
> spravit potom druhu knizku pre mierne pokrocilych kde budu aj ine
> prostredia a nieco o pokrocilejsom nastavovani. A potom tretiu pre adminov
> a stvrtu pre migraciu z Win ;-). To uz ale bude tak rok 2009 a nikto uz
> nebude Windoze poznat ...

Jasne. Ja sa to pokusim, nejako to vymysliet, ale cakam praveze vase
navrhy... Nebudem o nich kecat, len mi napiste, co by tam urcite malo
byt. Zajtra si pojdem pozriet tu cesku knizku pre zaciatocnikov (teda
knizku, ma to 80 poltran s mnozstvom obrazkov, takze je to taky vacsi
clanok :) a uvidim, co je tam dobre a coho tam dost chyba.

     Juraj.