[sklug] Navrh na projekt SKLUGu

Martin Užák uzak na ba.telecom.sk
Pondělí Květen 21 22:32:18 CEST 2001

> Nemam mmntalne presny prehlad aka je situacia na slovensku, ale viem ze v
> cechach existuju knihy, kt. vyhovuju tomu co spominas. Konretne si spominam na
> jednu utlu knizocku, ktora obsahovala presne vsetko co menujes, cize
> konfiguraciu pomocou KDE utilit a podobne. V kazdom priade to nie je zly napad,
> pokial by sme sa toho ujali dokladne. Spominana kniha boola len taky uvod.

nieco podobne uz mal RH 5.1 ktory sa dal kupit napr. v knihkupectvach,
len to bolo dost male, napr. zas suse ma obrovsky manaul (teda,
slovensky som nevidel, ale nemecky ma rozsahom udivil). co tak (logo ze
legalne) nejak efektne skombinovat tieto veci, aby to sedelo co do
rozsahu ... a tak, prihodit par dokumentov z webu (legalne) a tym by sa
dalo urcite usetrit kopu roboty.

v akom je to stave ?

	Cheerio,
		Martin.