[sklug] Re: Navrh na projekt SKLUGu

=?X-UNKNOWN?Q?Zbyn=ECk_Drl=EDk?= Z.Drlik na sh.cvut.cz
Úterý Květen 22 12:49:58 CEST 2001

no velmi pekne faq len akoze to uz je druhy linux dokumentacny projekt
a ja nie ze by som proti tomu nieco mal ale skusme radsej pre zaciatok
nieco jednoduchsie a ked to bude tak sa daju aj taketo morbidnosti.
Si myslim ak by tam bolo vsetko co judas popisal tak by ta kniha nevysla v
rozumnom casovom horizonte. A tiez by to skoncilo na 500 stranach s
obrazkami ked nie viac a cena knihy by sa celkom vysplhala a to chcem
vidiet tych userov co sa chcu nieco linuxe dozvediet a hned vysolia za
knihu pet stovak. Akoze je sice pekne ze vseci chcete aby kniha bola pre
vsetky distribucie ale som zvedavy aky bordel to v tej knihe narobi a ci
bude potom este prehladna. Proste si myslim ze prvy jurajov navrh bol na
100 stranovu knizocku po ktorej preluskani sa user vie v tom linuxe trosku
pohybovat takze by sme tam mali ostat a ked tak ak sa to rozvrne a spravi
sa dobry engine na webu tak sa da ta kniha postupne rozsirovat ale vieme v
akom stave su existujuce slovenske projekty tak radsej male ale realne
kroky.

denix