[sklug] Klavesnice - Was: Navrh na projekt SKLUGu

Stanislav Meduna stano na meduna.org
Čtvrtek Květen 24 08:49:53 CEST 2001

Ahoj,

> tak pani, mozem vam povedat stastnu spravu: konecne _DOBRE_ mapy boli
> commitnute do XFree86 4.1 stromu, ak budu aj v ruleset fajle, co asi
> nestihnem dneska checknut, tak problem s klavesnicami je preeeec :)

Ako to vyzera? Checkni to prosim Ta poriadne, co sa slovenciny
tyka - ja som sice pri diskusii ked sa robili bol, ale tragicky
nestiham a konkretne implementacie som nemal cas overit :-(

Najvacsia vdaka tu patri Kamilovi Tomanovi.

Zdravi
--
                                    Stano