[sklug] Re: Navrh na projekt SKLUGu - KNIHA-FAQ

Marek Grac xgrac na informatics.muni.cz
Čtvrtek Květen 24 13:01:09 CEST 2001

Zdravim,

> ked joe tak aj vi ... zazil som stroje na ktorych joe ani nepachol. a
> odvtedy co som sa naucil vi tak aj moje strojde su take
	nie som si isty, ci je Vi pre uplneho zaciatocnika, ak niekomu
povies ako sa z neho vystupuje, tak sa dost tazko hovori o tom, ze Linux
je pre bezneho uzivatela. Na to aby si uzivatel cosi zeditoval podla mna
uplne postacuje mcedit (sucast midnightu) a neni treba aby poznal ani vi,
ani joe.

> vsetko je vecou volby pine/elm lynx/links ....
> Cize o tuto kapitolu sa dobrovolne hlasim ...
	Vec volby je fajn, ale netreba to prehanat. Kdesi sa pisalo, ze to
ma byt pre bezneho uzivatela a ten nebude chciet (pravdepodobne) nic
textove. Takze podla mna sa skor zamerat na veci v Xoch.

> HTML (a z toho konvertovat:)
> alebo mi hod linku kde sa cosi o docbooku naucim :))))
	http://www.freebsd.org/tutorials/docproj-primer/
	+ HOWTO Docbook Install (alebo tak nejak)

> Jo, a este forma. Dopredu sa treba dohodnut a na nejaku stranku
> vycapit, ze akym sposobom sa budu zvyraznovat mena prikazov, mena
> suborov, nazvy aplikacii, listingy a tak vsetko. Bude na tom asi
> makat viac ludi, takze ked sa to da dokopy, mal by to byt jednoliaty
> celok.
	tak tomuto uplne nechapem, ved toto vsetko je v docBooku tj.
mena prikazov -> <command>..</>
mena suborov -> <filename>
mena aplikacii -> <application>

> na co cakas ? :)))
	vcelku rad by som sa pridal, lenze aj ja som clovek akeho sa ta
kniha bude tykat (kebyze chce), pretoze v Xoch spustam maximalne Netscape
:), GNOME, KDE a pod. veci nie su pre moj stroj (P75) vhodne. Ale som
ochotny pomoct s korekturou textu.
						marx