[sklug] Re: Navrh na projekt SKLUGu

tomka na oalevice.sk tomka na oalevice.sk
Čtvrtek Květen 24 14:12:27 CEST 2001

no nazdar!

takto. pokecali sme si, aj sranda bola, ale teraz ceknite
        http://www.oalevice.sk/~tomka/Sk-User-Guide/
a pomaly sa rozprchnite (ak na tom nechcete seriozne robit), lebo tu sa ide
makat!

TMP-CREW
judas: cp, mv, rm, chmod, ...
damned: pine, elm, ftp, (joe, vi ?), ...
jozef chocholacek, radovan rovny: testers
peter bizik: ?

docbook stuff:
- nainstalovat treba sgml-common, stylesheets, docbook (ziadna dokumentacia)
- v O'Reilly & Associates vysla DocBook: The Definitive Guide
        http://www.docbook.org
  (ak tu knihu niekto kupi a ukaze mi ju, tak mu minimalne podakujem...)
- zatial by mala stacit aj DocBook V3.1 Quick Reference:
        http://www.nwalsh.com/docbook/defguide/qr/quickref.htm
- na nete sa da urcite najst plno dalsich veci, pripadne sa cumnut na zdrojaky
  LPD alebo niecoho v tom

od testerov chcem report o kazdej gramatickej chybe, o kazdej volovine, co tam
je a tiez treba davat bacha na to, aby to vyzeralo ako odborna kniha (jo, ten
uvod, co tam je, to som pisal 5 hodin, ale aj tak sa mi to nepaci -- zatial je
to tam pre vas, kvoli tomu popisu kapitol)

ceknite subory CodingStyle a Dictionary. budem rad, ak mi poslete nejake
dalsie veci do nich, alebo ich cele prepisete do rozumneho tvaru.

jo, zisla by sa aj nejaka pejdza, lebo nas spravca ma problem rozoznat
konfiguraky apache a named (preto aj ten bordel so strankou)

dakujem za pozornost
judas