[sklug] Re: Navrh na projekt SKLUGu

Jan Matis matis na hq.sk
Pondělí Květen 28 15:34:12 CEST 2001

> OK, mas pravdu. Rob ako uznas za vhodne. Ale nepripada mi vhodne v
> druhej kapitole ich ucit nejake prikazy a potom v tretej ukazat, ze to
> mohli aj dragnut myskou a nemuseli sa to ucit. IMHO by to chcelo nejaku
> logicku naslednost, od najlahsich veci cez tazsie po najtazsie. IMHO by
> si mal zacat od KDE a GNOME, vysvetlit, o co tam ide. Ak sa niekomu bude
> chciet babrat s cp, mv, ..., tak si precita poslednu kapitolu.
EEEE :(
chces sa hrat na poradie kapitol myslim ze na zaciatku by bolo vhodnejsie
nieco napisat a potom sa mozeme natahovat ktora kapitola ma ist kam

tak ci onak. myslim ze vecsina ludi sa najprv s linuxom stretava na
strednych skolach kde s vysokou pravdepodobnostou nemaju X-y ale
standartne terminalove rozhranie.

Tak ci onak nebude na skodu ked potom z celeho textu vycucneme malu
prirucku prechodu z Win na Lin.

Ale este raz opakujem: nemyslim ze je potrebne sa na zaciatku ked este nic
nemame handrkovat o poradie kapitol - popravde, moze sa stat ze budeme
radi ked pozliepame nieco co bude mat aku-taku suvislost.

> OK. Ten napad bol o tom, aby sme Linux rozsirili. A kratke vysvetlenie,
> ze preco je vyhodny apod. nezaskodi.

Prirucka na prechod z win do lin ? :)))

> UNIX _IS_ user friendly, it's just selective about who it's users are.
To je sice pekne a ked som to prvy krat pocul tak som bol tym nadseny a
povazoval som sa za cosi VIAC od tych ostatnych, ktori linuxu nerozumeli.

Ale tymto v podstate podcenujes tych ktori zatial nemaju dost skusenosti.

> Lenze ked niekomu zacnes tlacit do hlavy vicko, tak zuteka a povie si,
> ze vo Windowse sa klikalo, ze to bolo jednoduchsie, tak naco sa trapit?
> Postupne, od najlahsieho po najtazsie. V matike ta tiez nenaucia najprv
> robit derivaciu a potom pocitat linearne rovnice. Keby to tak bolo,
> clovek by to jednak nepochopil a jednak by od toho usiel.
To zavisi od toho ako mu to VIMko ukazes ... ked mu to ukazes na
zaujimavych prikladoch tak pride na to ze " sakra a ja som sa minuly
mesiac 2 dni trapil s prepisom nazvu mojej firmy vo vsetkych dokumentoch a
mohol som to spravit za par minut vo VIMku "

> Nie, co robis, robis dobre, pokracuj. Ja sa pridam s nejakymi
> kapitolami, to sa dohodneme na irce.
To je slovo do bitky :) dufam ze budes ochotny kontrolovat to co napisem
ja :)

Damned