[sklug] Re: Navrh na projekt SKLUGu

Pondělí Květen 28 17:19:16 CEST 2001

-> > > no neviem, ci ste to pochopili, ale ciel je, aby user nemusel vediet cp,
-> > > mv, rm, chmod, pine, elm, ftp, joe, vi.
-> > >
-> > Myslim, ze som to pochopil az teraz -- chces urobit z ludi lamerov typu
-> > windowsXX. Nielen, ze som zasadne proti tomu, ale navyse je to prakticky
-> > nemozne. Na to este Linux (ani KDE) nestaci! A ak aj ano, obrat ludi o
-> > zakladne unixove vedomosti, shell a prikazy, to je voci nim dost hnusne.
->
-> OK, mas pravdu. Rob ako uznas za vhodne. Ale nepripada mi vhodne v
-> druhej kapitole ich ucit nejake prikazy a potom v tretej ukazat, ze to
-> mohli aj dragnut myskou a nemuseli sa to ucit. IMHO by to chcelo nejaku
-> logicku naslednost, od najlahsich veci cez tazsie po najtazsie. IMHO by
-> si mal zacat od KDE a GNOME, vysvetlit, o co tam ide. Ak sa niekomu bude
-> chciet babrat s cp, mv, ..., tak si precita poslednu kapitolu.

Podla mojich skusenosti by som si tipoval ze vacsina ludi sa potom na
riadkove aplikacie vykasle. A potom, miesto toho aby si precitali koniec
knihy s ich popisom, zacnu otravovat s tym, ze ako urobit toto ci tamto,
pripadne povedia ze sa to neda napriek tomu ze to bude na konci knihy
popisane...

Netvrdim ze knizka pre zaciatocnikov ma popisovat ako sa pracuje so shellom
ale minimalne by mala napisat ze nieco take existuje a ze sa tam mnoho veci
da a to by som chcel zdoraznit, aj remote.

 10 GOTO 10 : REM (C) Bill Gates 1998, All Rights Reserved!