[sklug] Re: Navrh na projekt SKLUGu

Vasko Miroslav vasko na ditec.sk
Pondělí Květen 28 18:15:47 CEST 2001

> EEEE :(
> tak ci onak. myslim ze vecsina ludi sa najprv s linuxom stretava na
> strednych skolach kde s vysokou pravdepodobnostou nemaju X-y ale
> standartne terminalove rozhranie.

ti si mozu kupit LDP v cestine alebo preklad "Running Linux"
v tomto suhlasim s Jurajom, ma to byt kniha pre uplnych lamerov
a nie pre geekov

ak chces nieco podobne, mozno by bolo pre Teba lepsie prelozit
do slovenciny LDP a netrapit sa s pouzivatelskou priruckou
vi/bash/elm. to vsetko uz existuje v anglictine/cestine pod GNU/GPL
a pravdepodobnejsie kvalitnejsie napisane ako to dokazes Ty
(pri vsetkej ucte). jednoduchsie a rychlejsie je prelozit to a mozno
zlahka upravit. naco znovu objavovat koleso?

> Ale tymto v podstate podcenujes tych ktori zatial nemaju dost
> skusenosti.

nepodcenuje, ver mi :)

> a povie si,
> naco sa trapit?
> nenaucia najprv
> To zavisi od toho ako mu to VIMko ukazes ... ked mu to ukazes na
> zaujimavych prikladoch tak pride na to ze " sakra a ja som sa minuly
> mesiac 2 dni trapil s prepisom nazvu mojej firmy vo vsetkych
> dokumentoch a
> mohol som to spravit za par minut vo VIMku "

nie. lamer nechce VIMko, chce Word-like program, lebo ho pozna/videl
a je naozaj prijemnejsi na ovladanie (pre zaciatocnikov)

miro