[sklug] uzivatelia na www.linux.sk

Peter Kruty (oozy) xkruty na informatics.muni.cz
Sobota Listopad 3 18:27:39 CET 2001

On Sat, Nov 03, 2001 at 06:20:46PM +0100, Tibor Pittich wrote:
> ops, akosi mi unikol tento mail, vdaka Marek-ovi za upozornenie..
>
> Dňa 26. okt 2001 o 13:18, Marek Grac napísal(a):

> co sa tyka umiestnenia stranok, tak nieco typu host.sk, alebo podobne sa
> nechysta, ani nechystalo, bolo by to imho mimo ramec. existuju redirecty
> pre zaujimave projekty, toto samozrejme problem nie je.
> v pripade nemoznosti umiestnit svoju web prezentaciu projektu je mozne
> ziskat konto a vystavit stranky, je to skor na poziadanie..
>
> co sa tyka mail adries, tak v pripade zaujmu by bolo mozne spravit tiez
> [...]

To by sa mohlo osetrit napr. tym, ze by to bolo pristupne iba clenom SkLUGu
alebo ludom, kt. maju projekt (napr. games.linux.sk) a nejakym sposobom su
podporovany. (Mozno to niekoho stimuluje k nejakemu vykonu ;-).

--
  Peter `oozy' Kruty     ''~``
                        ( o o )