[sklug] uzivatelia na www.linux.sk

Ján Tomka jan.tomka na stonline.sk
Pondělí Listopad 5 20:39:49 CET 2001

On Mon, Nov 05, 2001 at 12:33:25AM +0100, Marek Grac wrote:
> Nazdar,

> 	ok, tak ziadam o vynimku :) a posnazim sa to aspon mierne
> zdovodnit. nechcem mat stranku na fakulte (php a irix sa nemaju radi),
> penguin by bol v pohode, kebyze chcem mat stranku na linuxove projekty
> zvlast a inde stranku so zbytkom svojich veci, ktore s linuxom nesuvisia
> (suvisia s dobroviolnictom, ekologiou). chcem URL, ktora by suvisela s
> linuxom, v optimalnom pripade na slovensku (resp. .sk). potrebujem phpcko
> a nejake fora. ak viete o niecom co vyhovuje tomuto dajte vediet :)
> 	co by vlastne na tych strankach bolo: nejake hluposti o mne a
> [...]

no, ja nieco take mam. je to hlavne kvoli slovak-howto, ktore je na
slovencina.linux.sk, tiez sa isty cas uvazovalo o vacsom projekte a ja
som potreboval stabilne linuxove konto. takisto, mam istotu, ze do
vsetkeho, na com robim, mozem dat jednu adresu a nemusim sa bat, ze sa
so mnou potom niekto nebude vediet spojit (napr. pri zmene providera).

momentalne tam mam akurat forward a raz za cas apdejtnem howto a to je
asi tak vsetko. nie je to nic, bez coho by som nevedel zit a su tisicky
sposobov ako poriesit taketo veci, z ktorych odporucam sourceforge.
samozrejme, judas na linux.sk vyzera dobre, ale tiez si nemyslim, ze nieco
masove v tomto smere by bolo na nieco dobre.

ale zase, ak niekto robi na nejakych veciach priamo na linux.sk, tak je
fajn, ze dostane, co potrebuje... ale osobne stranky na takomto serveri,
to je odveci.

a ak uz vlastne stranky, tak nech sa tykaju linuxu. stranky o
kostolikoch a kozach... s linuxom to ma spolocne asi dost malo. na to by
si si mal najst asi fakt ine miesto... akoze, ako ta to napadlo?
stranka o zachovani biodiverzity v zapadnych karpatoch na servri
www.linux.sk... hu, to je dobre! to slape! ):->

	judas

p.s: inac, pokial viem, toto ma nastarosti fakt len a len FuturE,
a ten to uz zhruba vysvetlil, takze... len moj nazor...