[sklug] uzivatelia na www.linux.sk

Marek Grac xgrac na informatics.muni.cz
Pondělí Listopad 5 22:21:14 CET 2001

Nazdar,

> momentalne tam mam akurat forward a raz za cas apdejtnem howto a to je
> asi tak vsetko. nie je to nic, bez coho by som nevedel zit a su tisicky
> sposobov ako poriesit taketo veci, z ktorych odporucam sourceforge.
> samozrejme, judas na linux.sk vyzera dobre, ale tiez si nemyslim, ze nieco
> masove v tomto smere by bolo na nieco dobre.
	cast tychto projektov je na SF (a zatial bez web stranok), lenze
zda sa mi zbytocne/neprakticke mat veci porozhadzovane na desiatich
miestach. BTW: na LUGcone v blave mi 'niekto' z hqcka ponukal miesto pre
hrocha, plati to este? (snad to 'niekto' z hq cita :))

	e-mail ktosi na linux.sk by ma taktiez potesil a nebol by som ani
proti tomu, aby ho dostal kazdy kto on poziada a pracuje na niecom
suvisiacom s Linuxom/resp. vyuzitelnom v nom. ak by sa cosi taketo
rozbehlo som ochotny sa na tom podielat.

> ale zase, ak niekto robi na nejakych veciach priamo na linux.sk, tak je
> fajn, ze dostane, co potrebuje... ale osobne stranky na takomto serveri,
> to je odveci.
	ok

> a ak uz vlastne stranky, tak nech sa tykaju linuxu. stranky o
> kostolikoch a kozach... s linuxom to ma spolocne asi dost malo. na to by
> si si mal najst asi fakt ine miesto... akoze, ako ta to napadlo?
> stranka o zachovani biodiverzity v zapadnych karpatoch na servri
> www.linux.sk... hu, to je dobre! to slape! ):->
	s linuxom to ma spolocne akurat robenie veci altruistickym
sposobom, teda bez naroku na (hmatatelnu) odmenu. ale ako som uz podotkol
nebolo by to nosne a ani oficialne (len uvahy, fotky). verim, ze ak by som
si to svahol na SF, tak by to nikoho netankovalo, ale nemienim
nedodrziavat pravidla, len preto ze ktosi nerozumie slovencine.

						marx