[sklug] Situacia je vazna

Marek Grac xgrac na informatics.muni.cz
Středa Listopad 7 20:20:23 CET 2001

Zdravim,

> Terajsia spravna rada tlacila, tahala, posuvala a obcas aj brzdila SkLUG
> od jeho vzniku. Pri tejto praci sme utrpeli tazke straty. Z povodnej
> zvolenej SR zostali uz len stryria nestastnici: Katka Stanovska, Future,
> SAL a moja malickost. Zvysok padol za vlast v boji.
	cest ich pamiatke.

> Ale kam tymto blabolom mierim. Ako som uz povedal, idu nove volby. Uz aj
> tak 4 kusy je malo na to aby vytovrili vhodnu kandidatku, navyse ked
> treba minimalne 5 clenov :-) A aby toho este nebolo malo, Katka a ja sme
> Takze nam zostali dvaja kandidati do buducej SR.
	V tom pripade navrhujem zmenit paragraf 6 bod druhy na:
"Vykonnym organom zdruzenia je Spravna rada skladajuca sa z 3-n clenov"
myslim, ze cislo 9 je pri sucasnom pocte clenov dost nadsadene. ale na tom
n prilis nezalezi, ludi bude vzdycky malo.

> Skuste porozmyslat kto by bol vhodnym kandidatom do SR. Ak niekto prode
> na to ze by on sam bol tym najlepsim, nech sa prihlasi. Ak pridete na to
> ze by niekto iny bol vhodnym kandidatom, je vasou svatou a obcianskou
> povinostou ho dokopat k tomu aby sa prihlasil(2).
	par tipov mam tiez, mozno sa ciastocne prekryvaju. ono ludi, ktori
	na niecom aktivne robia (resp. maju aspon cas), nie je zas az
	tolko.

> ad 3, predpokladam ze 'dobrovolnych' kandidatov bude minimum, takze
> davame cas Vam, pospolitemu ludu Linuxovemu, sancu vybrat si vhodne
> obete. Aby ste ich mohli stale dookola presviedcat a nakoniec
> presvedcit. Ide predsa o vas SkLUG.
	Mozno trochu off-topic, ale kolko ma vlastne SkLUG clenov. Stranka
	ukazuje nejake cisla, ale tam su aj ti ktori uz clenmi nie su. Ja
	som napocital 18 + 1 kolektivny, ale asi su aj nejake, ktori nie
	su zverejneni.

	BTW: aky vyznam ma spolupracujuci clen?

						marx
					neclen, homeless (este furt)