[sklug] Situacia je vazna

Milan WWW Pikula www na terminus.sk
Středa Listopad 7 20:52:31 CET 2001

Ahoj,

On Wed, 7 Nov 2001, Marek Grac wrote:

W>	par tipov mam tiez, mozno sa ciastocne prekryvaju. ono ludi, ktori
W>	na niecom aktivne robia (resp. maju aspon cas), nie je zas az
W>	tolko.

prave naopak, ludia, ktori "na niecom aktivne robia" vacsinou nemaju
cas na SkLUG.. vidim podla seba.. aj podla toho ako ma Gildir v
predchadzajucom maili oznacil za mrtveho :).

W>	Mozno trochu off-topic, ale kolko ma vlastne SkLUG clenov. Stranka
W>	ukazuje nejake cisla, ale tam su aj ti ktori uz clenmi nie su. Ja
W>	som napocital 18 + 1 kolektivny, ale asi su aj nejake, ktori nie
W>	su zverejneni.

stranka je _dost_ neaktualna, ja som to reklamoval uz asi pred mesiacom
a nikto nic. takze cisla, co su tam, by som neveril.

W>	BTW: aky vyznam ma spolupracujuci clen?

spolupracujuci clen je niekto, komu chceme priznat clenske vyhody,
a pritom nemusi byt clenom.. nieco ako "cestny clen" pre bezne
pouzitie.. napriklad ked s nami nejaka firma robi akciu, mozeme ju
prehlasit za spolupracujuceho clena a jej ludia mozu ist zadara
a podobne.

--
Milan Pikula, WWW. Finger me for Geek Code.
http://fornax.elf.stuba.sk/~www, www na fornax.elf.stuba.sk